Helpdesk és Rendszerinformáció

Előfordul, hogy minden igyekezet ellenére meghibásodás következik be az informatikai rendszer valamely pontján. Helpdesk szolgáltatásunkkal garantáljuk, hogy a problémákat a lehető leghamarabb elhárítjuk, és segítünk abban, hogy az ne következhessen be újra. A szerződésben rögzített reakcióidő, a távoli segítségnyújtás és a helyszíni szerviz garantálják a lehető legmagasabb szintű rendelkezésre állást.

 

A hardver és szoftver leltár révén a nap 24 órájában automatikusan monitorozzuk a teljes infrastruktúrát, így azonnal értesülünk arról, hol van szükség beavatkozásra. Ez jelentős terhet vesz le cége IT személyzetének válláról, számunkra pedig lehetővé teszi, hogy kollégáink azonnal segíthessenek Önnek.

A leltár emellett lehetővé teszi számunkra, hogy időről időre javaslatot tegyünk változtatásokra, fejlesztésekre, hogy Ön mindig a legkorszerűbb és leghatékonyabb megoldásokat használhassa.

Felkeltettük érdeklődését? Lépjen kapcsolatba velünk vagy kérjen Online árajánlatot. Munkatársaink várják hívását.

   
© Copyright 2010. Trinity-Soft Kft.